Cały proces realizacji zamówienia w modelu dropshipping - od złożenia, aż po jego odebranie przez Klienta - jest bardzo prosty i składa się tylko z kilku etapów.
Czy muszę posiadać własny sklep internetowy, aby rozpocząć sprzedaż?
Nie. Zamówienia możesz przyjmować korzystając z różnych kanałów sprzedaży, takich jak social media, e-mail lub serwisy ogłoszeniowe typu Allegro lub OLX.
Posiadam swój sklep internetowy, czy udostępniacie plik z listą produktów do integracji?
Oczywiście. Po rozpoczęciu współpracy otrzymasz od nas link do pliku XML, który możesz zintegrować ze swoją platformą sprzedażową. W pliku znajdują się wszystkie podstawowe informacje o każdym produkcie, takie jak jego nazwa, opis, zdjęcia, aktualny stan magazynowy, cena itd.
Klient złożył i opłacił u mnie zamówienie. Co dalej?
Czy przy regularnych zamówieniach uzyskam zniżkę na Wasze produkty?
Zdecydowanie tak. Przy składaniu regularnych zamówień możemy przypisać do Twojego konta w naszym sklepie odpowiednią zniżkę, dzięki której zarobisz jeszcze więcej na sprzedaży naszych produktów.
Czy sami tworzycie produkty w Waszej ofercie?
Tak. Wszystkie produkty w naszym sklepie tworzone są przez nas, dlatego rozpoczynając z nami współpracę masz gwarancję, że cena w naszym sklepie jest najniższą z możliwych, a jednocześnie kupujesz bezpośrednio od Producenta. Dzięki temu możemy dla Ciebie wyprodukować różne warianty produktów z naszej oferty, nawet takie, które nie są dostępne w naszym sklepie i brandować je np. Twoim logo.
Czy muszę posiadać firmę, aby rozpocząć z Wami współpracę?
Tak.
Kto odpowiada za obsługę zwrotów, jeżeli Klient zdecyduje się na oddanie zakupionego produktu?
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni od momentu odebrania produktu. W takim przypadku Ty jako Sprzedawca odpowiadasz za przyjęcie zwrotu od Klienta i oddanie całej zapłaconej kwoty wraz z kosztami przesyłki. Pamiętaj jednak, że koszty odesłania produktu do Ciebie ponosi Klient, Ty z tego tytułu nie ponosisz żadnych kosztów i nie masz obowiązku ich zwrotu.
Co zrobić z produktem zwróconym przez Klienta?
Istnieje wiele możliwości wykorzystania produktu, który został do Ciebie zwrócony, możesz np.:
Jeżeli chcesz założyć swój sklep internetowy i rozpocząć niskim kosztem profesjonalną sprzedaż w Internecie, polecamy oprogramowanie RedCart.
Dlaczego RedCart?
Sklep internetowy RedCart zawiera ponad 800+ wbudowanych funkcji, które możesz uruchamiać w dowolnym momencie. Takie rozwiązanie pozwala samodzielnie rozbudowywać sklep, nie ograniczając rozwoju e-biznesu. Do zarządzania sklepem wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera.
Testuj przez 14 dni bez zobowiązań. W każdej chwili możesz zrezygnować, bez formalności, bez opłat.
Skorzystaj z kodu HQ2AA, aby otrzymać 10% zniżki na założenie swojego sklepu.
Rozpoczęcie współpracy w modelu dropshipping jest bardzo proste i wymaga od Ciebie wykonania tylko kilku kroków:
To wszystko. Teraz możesz już prowadzić sprzedaż naszych produktów doliczając do nich swoją marżę, która będzie Twoim zyskiem z każdego zamówienia.